תמיכה בתהליך הניקוי הטבעי

תמיכה בתהליך הניקוי הטבעי

תאי גופנו פועלים ללא לאות במשך כל חייהם, הם מייצרים אנרגיה לגופנו, מפרקים מזון, מייצרים הורמונים, אנזימים עוד. בתהליכים אלה נוצרת פסולת ושיירים אותם התאים פולטים אל מחזור הדם. משם הם מגיעים לכבד ולכליות שחלק מתפקידם הוא לפנות אל הרעלים מחוץ לגוף.

מה הם הרעלים ומהיכן הם מגיעים?

במשך היום נכנסים לגוף חומרים שונים, חלקם הם רכיבים אותם הגוף רוצה וצריך לפנות, כגון:
תרופות, רעלים מהסביבה, עישון, אלכוהול, צריכה עודפת של מלח וסוכרים, חומרי משמרים וצבעי מאכל, חומרי ריסוס והדברה, קרמים ותחליבים לעור, איפור בנוסף לרעלים הנוצרים באופן טבעי על ידי הגוף.

אצל רובינו הגוף לא מצליח להתמודד בצורה יעילה עם פינוי הרעלים השוקעים ומצטברים בגוף בעיקר בכבד, ברקמות השומן, בכליות וגורמים לכאבי מפרקים ונפיחויות.
מתכות וחומצות שוקעות אל כפות הרגלים ויכולות לגרום לבצקות, כאבים בכפות הרגלים, פטריות, אקזמה ואף לדורבן העקב הנוצר משקיעת חומצות ומינרלים בעיקר סידן.

כאשר רעלים נמצאים או שוקעים באיבר מסוים הם מפריעים לתפקודו השוטף, בנוסף מערכות נוספות של הגוף מסייעות בתהליך הניקוי מה שמכביד גם עליהם.

כיצד מנקים?

על מנת לסייע לגוף להתמודד ולפנות את הרעלים אל מחוץ לגוף מומלץ להימנע ממזונות מעובדים, מזונות עתירי מלח וסוכר, להמעיט במזון מטוגן ורווי שומן תוך ריבוי ירקות (רצוי אורגנים), קטניות, פטריות טריות, דגנים מלאים, מיצים טבעיים, שייקים ירוקים ושתית מים. ***מתכון לשייק ירוק טעים במיוחד.
משך הניקוי משתנה מאדם לאדם לפי מצב הבריאות, גיל, מחלות רקע, תרופות שנוטל ומצב נפשי. על הבסיס זה מוסיפים צמחים, תוספי תזונה, פדים לניקוי וניקוז רעלים ופעילות גופנית 2-3 פעמים בשבוע.

מיץ נוני מאווי –  לניקוי התאים והכבד
מיץ נוני
מיץ נוני מאווי נסחט בצורה טבעית, בכבישה קרה מכל חלקי הפרי הנוני. עץ הנוני גדל בהוואי בתנאים אקולוגיים על אדמה וולקנית המעלה את ריכוז נוגדי החמצון, הוויטמינים והמינרלים בפרי.
מיץ הנוני מחזק את הגוף, מזין ומעשיר בנוגדי חמצון וברכיבים ייחודיים נוספים. מיץ הנוני משפר את פעילות המעיים, מחזק את החיידקים הטובים (פרוביוטיקה). ובמקביל מיץ הנוני ממגר קנדידה וטפילי מעיים אחרים.

מיץ הנוני מסייע לתאים לנקות מתכות ורכיבים מחמצנים ועוזר לכבד לנטרל את הרעלים ולהפרישם מהגוף.

כיצד נשתמש?

בתהליך הניקוי נוטלים כף מיץ נוני 3 פעמים ביום 30 ד' לפני ארוחה במשך 60 יום. את תהליך הניקוי מומלץ לעשות פעמים בשנה בתקופת האביב ובתקופת בסתיו.
בין תקופות הניקוי מומלץ ליטול כף עד 2 כפות של מיץ נוני על בסיס יומי לחיזוק את הגוף ומיוחד אנשים הנוטלים תרופות על בסיס קבוע או הנמצאים בסביבה מזהמת.

 

כיצד תורמים "פדים לניקוי רעלים" לניקוי הגוף?פד דיטוקס

מכורך הגרביטציה חומרים שוקעים כלפי האדמה – אל כף הרגל.

פדים לניקוי וניקוז רעלים דרך כפות הרגלים תוצרת יפן, מיוצרים על פי ידע מסורתי תחת תנאי ייצור מחמירים. הפדים מכילים תערובות של רכיבים צמחיים (קינמון, אשכולית, אלוורה, עלי שסק, מנטה), חומץ במבוק וחומץ אלון המיוצר באופן מסורתי, קריסטלים (זאולייט, טורמלין), פטריות ועוד… כל אלה מסייעים למשוך רעלים, חומצות ומתכות דרך עור כף הרגל, שיפור סרקולצית הדם והלימפה בכף הרגל והזנת הגוף בנוגדי חמצון. כל זאת מתבצע על ידי הדבקה של הפד על כף הרגל, בלילה בזמן השינה וללא עומס על הכבד והמעיים וניתן לשלב ללא חשש בעת שימוש בתרופות.

הפדים לניקוי רעלים, מנקים את החומרים אל מחוץ לגוף, ישירות מכף הרגל בזמן השינה, בלילה,
ועל ידי כך מונעים ממתכות ומלחים לעלות אל הכבד ואל הכליות ולשקוע שוב ברקמות אחרות ו"ללכלך" את הגוף.

שבועיים של שימוש ברפידות בשילוב תכנית ניקוי, שווה ערך לחודשיים של תכנית ניקוי רגילה.

כיצד נשלב בתהליך הניקוי?

את הפדים מדביקים על כפות הרגליים 2-3 פעמים בשבוע במשך תהליך הניקוי.

על מנת לשמר את תוצאות הניקיון לאחר סיום התקופה של ניקוי גוף, מומלץ להדביק פעם בשבוע פדים לניקוי רעלים בלילה בזמן השינה.

 

דילוג לתוכן