לקוחות ממליצים על פדים לניקוי רעלים

מ.ו.

פד לניקוי רעלים דיטוקס אלוורה – דורבן העקב

"ניסיתי את הפד אלוורה. אין לי מילים. אחרי לילה 1 הכאבים של הדורבן נעלמו כמעט לגמרי. היה לי קל לדרוך על הרגל בבוקר. במהלך הלילה הרגשתי זרמים בכף הרגל. הרגשתי שזה עובד. בנוסף חש לי באותה רגל בצקת. כל נגיעה בה כואבת לי. בבוקר הייתה הקלה משמעותית והיא הפכה מימית יותר."

מירה ברנע,  נטורופתית,רפלקסולוגית,מטפלת בצמחי מרפא

פד לניקוי רעלים דיטוקס – כאב ראש וצינון

"במשך קרוב לשבוע סבלתי מהצטננות ושיעול מטריד. השיעול נמשך גם לאחר שהאף הפסיק לדלוף, ואליו הצטרף כאב ראש/ מיגרנה שכמעט השבית אותי במשך יומיים. החלטתי לנסות את פד הדיטוקס (למרות שהוא לא מותווה לכאב ראש). בלילה הדבקתי זוג רפידות על כפות הרגליים, ובבוקר קמתי נטולת כאב, וגם השיעול נעלם. תודה רבה "

מגע הלב תמר, מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה, עיסוי משולב, עיסוי תינוקות ונשים בהריון

פדים לניקוי רעלים וכאבי רגליים

"פדים לניקוי רעלים הצילו אותי וכאבי רגליים שחוויתי אחרי לידה. לא יכולתי לעמוד לבשל ואחרי יומיים של שימוש כבר הרגשתי שיפור. אחרי שבוע הרגשתי הטבה בכל הגוף וגם הרגשתי שיפור באיכות השינה. מדהים!!!"

יוני ט. סטודנט בן 23

"כבר כמה שבועות שאני סובל מכאב (ככל הנראה דלקת) ברגל, בחלק החיצוני ליד הקרסול, הדבקתי שם פד לניקוי רעלים זהב בשעות הבוקר ולאחר כמה שעות הכאב נעלם לחלוטין, אני יודע שזו לא תרופה שאמורה לרפא דלקות אבל זה ממש העלים לי את הכאב לכל היום! תודה שהבאתם את המוצר הזה."

יוני ט. סטודנט בן 23

פדים לניקוי רעלים זהב כאבי גוף ועייפות מסרטן

"יש לי סרטן עצמות ואני סובל מכאבים כרוניים. אחרי שימוש בפד לניקוי רעלים מהדורת זהב אני מרגיש יותר ערני והכאבים פחתו."

לילי בת 46

פדים לניקוי רעלים ריחות רעים מהגוף

"לאחר שימוש של מספר ימים בפד לניקוי רעלים דיטוקס עזר לי למצב חרוני של ריחות רעים מהגוף, בנוסף השיער שלי רך ונעים למגע. מוצר גאוני, מאוד חזק, overall שלם. עוזר להכל!"

ש.א. בן 50, רואה חשבון

פדים לניקוי רעלים לדיאטה 'תקועה'

"אני גבר המתקרב לגיל 50, לאחר שראיתי את בדיקות הדם שלי הבנתי שאני חייב לרדת במשקל על מנת להציל את בריאותי. התחלתי עם תפריט דל פחמימות ופעילות גופנית. לאחר שהשלתי 12 קילו ממשקלי זה נעצר!!! במשך 3 שבועות לא ירדתי גרם ממשקלי. התחלתי להשתמש בפדים לניקוי רעלים של חברת ביוגרין על מנת לעזור לגופי לנקות רעלים. בשבוע הראשון השתמשתי כל לילה בפד אלוורה וכבר לאחר שימוש של 2 לילות ירדתי 200 גרם ותוך שבוע קילו ומאז קצב הירידה נמשך. כיום אני משתמש פעמים בשבוע בפד מסוג קינמון המסייע לי לנקות רעלים ומפחית לי את החשק לצרוך מתוקים. "