לקוחות ממליצים על GSE

מגע הלב תמר, מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה, עיסוי משולב, עיסוי תינוקות ונשים בהריון‎

תמצית זרעי אשכוליות בחילה והתקררות

תמצית זרעי אשכולית זה מוצר קבוע אצלי בבית. הייתה לי בחילה על רקע של וירוס שתיתי 15 טיפות ומיד עברה לי. לכאב גרון או התקררות זה מיד עוזר. אפילו לעין נפוחה מרחתי קצת מתחת לעין והנפיחות ירדה." 

א.ג. בת 32 מנהלת מכירות ציוד רפואי

GSE – מערכת חיסון ופטריות

"תמצית זרעי אשכוליות מאוד עזרה לי לחזק את מערכת החיסון. בשנה שעברה הייתי מצוננת כל החורף, בזכות המוצר השנה אני מאוד חזקה ולא נדבקת מכל וירוס. כל פעם שאני מרגישה שכואב לי הגרון או מתחילה הנוזלת אני לוקחת מנה כפולה של ציטרו פאואר ולמחרת מרגישה כמו חדשה. בנוסף, תמצית ציטרו פאואר עזרה לי בכל הנושא של פטרייה של המעי ופטרייה וגינלית. מערכת העיכול עובדת כמו שעון והפטרייה נעלמה לגמרי. לאחר ששנים לקחתי אינסוף תרופות, תוספי תזונה ונרות וגינליים, כמעט והתייאשתי מהמצב עד שגיליתי את הציטרו פאואר ששיפרה את המצב כבר בימים הראשונים ופתרה לי את הבעיה תוך פחות מחודש. חשוב לי לציין שחשוב לקחת את הטיפות יום יום עם המצב חמור ולתחזק את המערכת הגופנית על ידי צריכה שבועית. "

ל. שמאי, 40 אם ל- 5 ילדים

GSE – לכאבי בטן בילדים

אני אישה דתיה, ואם מאושרת המגדלת בע"ה 5 בנים מקסימים ובעל במסירות, שיהיו בריאים. בחודשי הקיץ הילדים מבלים בבריכה ובים וכל פעם ילד אחר מתלונן על כאב בטן, סוג של וירוס של הקיבה שכנראה הם בולעים בבריכה או בים. קראתי על סגולות תמצית זרעי האשכוליות. GSE מבחינתי הוא "ארון תרופות" כמעט שלם לחודשי הקיץ! בכל פעם שאחד הילדים מתחיל להתלונן על כאבי בטן אני נותנת לו 20 טיפות במעט מים והכאבים נעלמים מבלי לרוץ לרופא.

גיליתי שהתמצית גם יעילה במריחה על עקיצות חרקים בייחוד יתושים וגרד כתוצאה ממשחק על דשא.

אני אישית ממליצה בחום על המוצר לכל אם ובית בו יש ילדים קטנים.

ו. ר, בת 55 רופאת שיניים

GSE וקנדידה עקשנית

מאז שאני מכירה את עצמי אני נלחמת עם משיכה למתוקים. מעבר לזה שזה טעים זה גורם לי לסבול מכאבי בטן ונפיחויות כתוצאה מפטריית קנדידה במעיים וגם בנרתיק. מערכת העיכול שלי מאוד רגישה ולכן מרבית המוצרים לטיפול בקנדידה גורמים לי לכאבי בטן ואי נוחות בבטן.

התחלתי טיפול עם ציטרו פאואר שהומלץ לי ע"י נטורופת מדהים שהתאים לי מוצר של תמצית זרעי אשכוליות שאינו מכיל בכלל אלכוהול. תוך כמה ימים התופעות במערכת העיכול פחתו באופן משמעותי ללא כאבי בטן שאפיינו מוצרים אחרים. בחברה המליצו לעשות שטיפות בנרתיק עם המוצר וגם עזר פלאים. רציתי פה להודות ואשמח לקבל מידע על מוצרים חדשים של ביוגרין.