לקוחות ממליצים על מיץ נוני מאווי

עדן פלד, מטפלת (R.na.(CI.H) (H.S.P

נוני הפרי המותר. סיפור מופלא של מטפלת על מיץ נוני עודף משקל ודיכאון

היא הגיעה לפני חצי שנה לטיפול. עודף משקל, שנאה קיצונית, דיכאון קליני עם תרופות שאינן עוזרות, והפסיכיאטרית הפנתה לטיפול במקום להעלות מינון. החיוך שלה והניצוץ בעיניים כשדברה על הילדים שלה, היה מה שהקסים אותי, יותר מהכל. פתאום התעוררה בה ילדה תמימה שהאמינה שאהבה זה דבר נפלא.
הטיפול התקדם ונעצר, התקדם ונעצר, והמון סבלנות פסיכותרפיסטית נדרשה. לא היה מה לדבר על תזונה שמפחידה אותה והיא יודעת אותה לבוריה, על הספורט שהיא אוהבת כל כך, על צמחים, על הילינג.. כלום. רק אפשרנו למרחב של אהבה, קבלה וסבלנות להיות כמצע לרגליה, והאור יציב, אמיתי, בטוח… אחרי שהפסיכיאטרית לא הסכימה להעלות את המינון של התרופות כפי שהיא רצתה, כי חשבה שיש בזה פתרון שיאיץ את הטיפול, היא נשברה. משהו בה נשבר והרגשתי שזה הרגע שאפשר. הצעתי לה את מיץ נוני מאווי, יותר אפשר להגיד שקבעתי לה שתיקח אותו. הנוני, פרי מהוואי, תמים ובעל ריח וטעם קשים, אבל… למי איכפת כשזה מה שמרים אותך מהמיטה. ומהאדמה.
הקסרונין, שנחקר כרכיב פעיל שנמצא רק בנוני לפי מה שגילינו עד כה, פשוט עשה קסמים. מעבר למודעות שהתפתחה סביב התזונה, מעבר לטיפול שהרקיע שחקים, מעבר לעצמה, מעבר להכל… הנוני פשוט נתן אפשרות טובה יותר להצליח.
כשהרגישה טוב יותר, היא אמרה שהפסיקה על דעת עצמה ליומיים (רגילה מההכוונה לתרופות שאין מי שמלווה אותה…) והרגישה בירידה לפתע ומיד חזרה ולקחה את הפרי המותר.
הבוקר קיבלתי סמס שמבקש עוד מיץ נוני…
השילוב של מיץ נוני מאווי המופלא, של הלב האמיץ שלה ושל המרחב המאפשר שהצלחתי לפתוח – היו פשוט נוסחא שעבדה.
כבר ראיתי פלאים, כבר ראיתי סוכר שירד, כבר ראיתי כאבי הרפס זוסטר שנמוגים, ראיתי בלוטת תריס שמתאזנת, אך זה… השאיר אותי נפעמת משיתוף הפעולה, של הנוני ושלי.

אוהבת את הפרי הזה…."

ענת דלאל, נטורופתית מוסמכת, הילינג, תטא הילינג ופרחי באך.

מיץ נוני לשיקום מערכת עיכול ושמן אורגנו לטיפול בטפילי מעיים

"מטופל הגיע אלי אחרי ניסיונות רבים להעביר את כאב הבטן והתופעות שהיו לו במערכת העיכול, תופעות שהתחילו שהיה בהודו.

גם אחרי שהיה במרפאות מטיילים ואצל מומחים זה לא עזר..
טיפלתי בו בשינוי תזונתי ותוספי תזונה כמו פרוביוטיקה, נוני ושמן אורגנו.
הנוני עזר לשיקום של מערכת העיכול שעברה סוג של טראומה והאורגנו עזר לקטול את שאר הפרזיטים והמזיקים שהיו עקשנים ולא רצו לעזוב.
היום הוא מרגיש שינוי מהותי והתופעות כמעט חלפו לחלוטין.
השילוב של הנוני ושמן האורגנו הוא שילוב חשוב שנותן מענה שלם בטיפול בבעיות שקשורות במזיקים במערכת העיכול"