לקוחות ממליצים על שמן אורגנו אורגאני

בטי אומנית בת 33

כל חודש באופן קבוע, בשבוע שלפני ווסת, הייתי סובלת מדלקת חריפה בדרכי השתן. הבעיה חזרה גם בחורף כשהיה קר. לקחתי אנטיביוטיקה מרופא אבל זה לא עזר והדלקת חזרה בסוף החודש. ביוגרין המליצו לי לטפל בעזרת שמן אורגנו למשך חודש שלם. לאחר כחודש הדלקת נעלמה ולא חזרה. תודה לביוגרין על מוצר מעולה וייעוץ אישי!

ענת דלאל , נטורופתית מוסמכת, הילינג, תטא הילינג ופרחי באך.

מטופל הגיע אלי אחרי ניסיונות רבים להעביר את כאב הבטן והתופעות שהיו לו במערכת העיכול, תופעות שהתחילו שהיה בהודו. גם אחרי שהיה במרפאות מטיילים ואצל מומחים זה לא עזר..
טיפלתי בו בשינוי תזונתי ותוספי תזונה כמו פרוביוטיקה, נוני ושמן אורגנו.הנוני עזר לשיקום של מערכת העיכול שעברה סוג של טראומה והאורגנו עזר לקטול את שאר הפרזיטים והמזיקים שהיו עקשנים ולא רצו לעזוב.היום הוא מרגיש שינוי מהותי והתופעות כמעט חלפו לחלוטין.
השילוב של הנוני ושמן האורגנו הוא שילוב חשוב שנותן מענה שלם בטיפול בבעיות שקשורות במזיקים במערכת העיכול"

א.ג. בת 32 מנהלת מכירות ציוד רפואי

שמן האורגנו אורגאני של ביוגרין מאוד עזר לי לכל הנושא של פטרייה במערכת העיכול ופטרייה וגינלית, פשוט הבעיה נעלמה. כמו כן, עזר לי מאוד לחיזוק מערכת החיסונית, כל הזמן הייתי מצוננת וכיום לאחר צריכה יום יומית של השמן מערכת החיסון מאוד התחזקה ואני מרגישה חזקה וחסונה מבחינה פיזית. ממליצה לצרוך את המוצר ביום יום כאשר הבעיה אקוטית ולתחזק ברמה של כמה יומית או רמה שבועית כדי שהאפקט ישפיע."

אופיר שחיינית בת 14

אופיר לקחה את השמן אורגנו עם דבש … 3 ימים לפני אליפות הארץ בשחייה התחילה להשתעל ונזלת .. לקחה מנה אחת של אורגנו עם דבש ותוך שעה היה כבר שינוי המשיכה את הטיפול מספר פעמיים ביום במשך 3 ימים הגיעה לתחרות ללא שיעול וללא נזלת … ממליצה על מוצר בפה מלא.