הליקובקטר פילורי – לא דייר קבע!

חיידק בקיבה

הליקובקטר פילורי – לא דייר קבע!

חיידק ההליקובקטר פילורי חי בקיבה של רוב האוכלוסיה. חיידק זה מותאם לחיים בסביבה החומצית מאוד של הקיבה. החיידק מתחיל להתרבות כאשר רירית הקיבה מגורה על ידי עודפי חומציות כתוצאה מצריכה קבועה של מזונות חריפים, מטוגנים וחומציים.

חיידק הפילורי מקושר באופן אישי להיווצרות של דלקת רירית הקיבה (גסטריטיס), התפתחות של כיבים בקיבה ולמגוון תסמינים כגון: צרבת, כאבים באזור הקיבה, נפיחות של הבטן, ריח מהפה, טעם מר מיץ נוניבפה ועוד…

מיץ נוני, הודות להרכבו הייחודי מסייע לרירית הקיבה להתחדש תוך שהוא מפחית  את הדלקת ברירית הקיבה. ברפואה המסורתית מיץ נוני ידוע כמקל על בעיות עיכול, משפר עיכול וספיגת מזון ומחזק אתשמן אורגנו מערכת העיכול. הודות לכך מחזק את הקיבה ומקשה על חיידק הפילורי להתרבות ולהמשיך ליצור נזק.

שמן אורגנו אורגאני מופק מצמח האורגנו ומהול בשמן זית אורגני בעל פעילות רחבה כנגד חיידקים, וירוסים ופטריות מסוגים שונים. שמן אורגנו בבליעה בא במגע בקיבה עם החיידק ופוגע ביכולת ההתרבות שלו.

מחקרים הוכיחו כי שמן אורגנו פראי, מעבר להיותו שמן אנטי בקטריאלי לחיידקים מסוג גרם חיובי ולחיידיקים מסוג גרם שלילי באופן כללי,  הוא שמן שמטפל בחיידק הליקובקטר פילורי בצורה ממוקדת.

מומלץ ליטול את שמן אורגנו אורגאני במשך 3 חודשים בשילוב עם מיץ נוני מאווי.

מומלץ ליצור קשר עם מחלקת ההדרכה להנחיות נטילה המותאמות לכם.

דילוג לתוכן