שמן אורגנו יעיל נגד פטריות

פטריה

פטרת ציפורניים ברגליים טיפול טבעי

פטריות הן חלק טבעי מאוכלוסיית המעיים ובנוסף נמצאות על גבי העור, הציפורניים ובמערכת הנשית. כל זמן שמערכת החיסון פועלת בצורה תקינה היא לא מאפשרת לאוכלוסיית הפטריות להתרבות לכמות המפריעה לפעילות הגוף. פטריות משגשגות כאשר התזונה מכילה כמויות גדולות של סוכרים, פחמימות מזוקקות וממתקים המזינות את פטריות ומחלישות את מערכת החיסון. מצבי לחץ, מתח, שימוש בתרופות שונות (אנטיביוטיקה, הורמונים, כימותרפיה, תרופות סותרות חומצה) גם כן מסייעות לשגשוג הפטרייה.

לשמן אורגנו פעילות רחבה נגד פטריות וחיידקים מסוגים שונים. מחקרים הראו כי שימוש בשמן אורגנו מונע קלקול מזון ע"י חיידקים ופטריות הנכנסים לגופינו דרך המזון. שמן אורגנו מדכא גדילה של חיידקים, וירוסים, שמרים

שמן אורגנו אורגאניופטריות במערכת העיכול ועל גבי העור והצפורניים.

פטרייה על הציפורן – מריחה של שמן אורגנו אורגאני פעמיים ביום על ציפורניים הנגועות בפטריות תסייע גם בפטריות עקשניות של שנים. מומלץ לשלב עם בליעה של האורגנו על מנת לטפל בפטרייה גם דרך הדם.

פטרייה במעייםשמן אורגנו אורגאני בבליעה  עובר במערכת העיכול ופוגע בפטריות במעיים, במיוחד בקנדידה.

פטרייה בנרתיקשמן אורנו אורגאני בבליעה, נספג אל תוך מחזור הדם ומגיע אל הפטרייה דרך הדם. באופן שכזה להשתמש בשמן אורגאני אורגאני בזיהומי פטריות בנרתיק.  אסור למרוח שמן אורגנו אורגאני בתוך הנרתיק.

מומלץ ליצור קשר עם מחלקת ההדרכה להנחיות נטילה המותאמות לכם.

דילוג לתוכן