חיזוק המערכת החיסונית תרופות סבתא

חיזוק המערכת החיסונית תרופות סבתא

רבים ממוצריה הטבעיים של חברת ביוגרין לחיזוק מערכת החיסון, מבוססים למעשה על תרופות סבתא מוכרות וידועות, המגיעות ממקומות שונים ברחבי העולם. המוצרים כוללים את צמח הנוני מאווי, שמן אורגאנו ושמן המפ.

 

חשיבות חיזוק מערכת החיסון

מערכת החיסון היא מכלול מגוון של איברים ותאים שתפקידם לשמור על בריאות ותפקוד הגוף ולהגן עליו מפני פולשים, פגיעות וזיהומים. מערכת זו מגנה עלינו באופן שוטף ומאפשרת מניעה והחלמה מהירה מפציעות, שברים, דלקות וסוגים רבים של מחלות. מערכת חיסון מוחלשת מורידה את רמת התפקוד, מעלה את החשיפה למחלות, אלרגיות ומפגעים, ומאיטה את תהליך הריפוי. הגורמים המובילים להיחלשות מערכת החיסון הם רבים ומגוונים, ויכולים לנבוע בין היתר מתזונה לקויה, מצב רוח ירוד ולחץ נפשי מתמשך, וחשיפה לזיהום. בכל מקרה ומכל סיבה, חשוב לדאוג לחיזוק מערכת החיסון ותפקודה הנאות באמצעים טבעיים שונים, אותם ניתן לרכוש מחברתנו. כאמור, רבים מהם אינם חדשים והיו מוכרים לאדם כבר מאות ואלפי שנים.

 

מיץ הנוני מאווי אורגני

מיץ הנוני מאווי אורגני שחברתנו משווקת הינו תרופת סבתא לחיזוק המערכת החיסונית, המופקת מעץ הנוני הגדל באיי פולינזיה ובדרום מזרח אסיה. התרופה מוכרת ומשמשת את תושבי האזור כבר אלפי שנים. תושבי איים בדרום מזרח אסיה מתייחסים לחליטות ומיץ הפרי המופק משורשיו כמזון על חיוני וממריץ, וכן הם משתמשים בכל חלקי עץ הנוני לצרכי ריפוי שונים. המיץ מיץ הנוני מאווי מופק מכל חלקי פרי הנוני ומכיל שמונה חומצות אמינו, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון, ושפע של מינרלים וויטמינים.

 

שמן המפ טהור אורגני

שמן הפ אורגני טהור שאנו משווקים, מוכר כבר במשך דורות רבים על ידי תושבי מקסיקו כתרופת סבתא יעילה לחיזוק מערכת החיסון, היא שימשה אותם לטיפול במגוון בעיות ומחלות. השמן שאנו מפיצים הוא מהמפ שגדל בדרום מערב קנדה, על אדמה נקייה מרעלנים ומתכות כבדות, מופק ב כבישה קרה של זרעי המפ. שמן זה עשיר באומגה 3, 6 ו- 9 וכן בחומצת שומן מסוג פלמיטי הקיימת גם בחלב האם ונחשבת לבעלת ערך בריאותי חשוב ביותר.

 

שמן אורגאנו אורגני

מוצר נוסף הנחשב כתרופת סבתא יעילה עבור מערכת החיסון הינו שמן האורגאנו שמן אורגאנו שגדל פרא גם באזור הים התיכון. הצמח הוכר עוד בימי יוון העתיקה ועל ידי הרפואה הסינית העממית כצמח רפואי איכותי בעל יכולות ריפוי רבות.

 

הזמנת מוצרים טבעיים לחיזוק מערכת החיסון

הזמנת מוצרים טבעיים לחיזוק מערכת החיסון מוצעת בקלות ובבטחה דרך אתר החברה, או באמצעות יצירת קשר עם ביוגרין בטלפון 072-2503833.

דילוג לתוכן