טיפול בדורבן העקב

טיפול בדורבן העקב

דורבן בעקב מהווה בעיה רפואית נפוצה בקרב כעשרה אחוזים מהאוכלוסייה, סיבות שונות גורמות להווצרות הדורבן, תופעה הנחשבת לעיקשת ודורשת טיפולים ממושכים. חשוב לדעת כי טיפולים בדורבן עקב בהחלט יכולים להיות מורכבים מדרכים טבעיות שמומלץ לשלב ביניהן על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. גישות אלו כוללות גם שימוש פנימי וחיצוני במוצרים טבעיים של חברת ביוגרין.

 

מאפייני דורבן העקב

המונח דורבן עקב מתייחס לכאבים בעקב של כף הרגל בגין דלקת מקומית בשל קרעים זעירים ומיקרוסקופיים, הנובעים מסיבות שונות כדוגמת עודף משקל, פלטפוס, נעלי עקב, הליכי שחיקה טבעיים עם הגיל,  או עמידה ממושכת לאורך היום. במרבית המקרים קרעים אלו מתאחים בעצמם אולם ישנם מצבים בהם הגוף אינו מצליח להצמיד ולתקן את הרקמה הקרועה, או שהוא מאחה אותה עם בליטה גרמית המוכנה דורבן. בליטה זו גורמת לכאבים בעיקר במצבי הליכה ודריכה, לאחר מאמץ פיזי או לחילופין לאחר מנוחה. העוצמה של הכאב משתנה ברמתה בין אנשים והיא יכולה אף להגיע לכאבים עזים המפריעים ללכת. האבחון לתופעה זו נשען על תיאור סימפטומים של המטופל, רגישות, נפיחות ובצקות באזור, הגבלה ביכולת כיפוף כף הרגל וכן באמצעות הדמיות אולטרא-סאונד, MRI ורנטגן. בהמשך, טיפול בדורבן העקב מורכב ממספר אפשרויות טבעיות שמומלץ לשלב ביניהן לקבלת תוצאות אופטימאליות.

 

טיפולים טבעיים בדורבן עקב

יש לדעת כי בעיית דורבן בכף הרגל ניתנת לטיפול טבעי במספר אמצעים:

  • מנוחה – יש להרבות ככול הניתן במנוחה ובהפחתת עומסי משקל על כף הרגל.
  • נעליים אורטופדיות – מומלץ לעבור לנעליים אורטופדיות התומכות בכף הרגל, בולמות זעזועים ומפחיתות את עוצמת הכאב.
  • טיפולי מגע – לרבות עיסויים רפואיים, פיזיותרפיה וטיפולים באמצעות פדים מקררים שביוגרין משווקת.
  • פעילות גופנית תומכת – פעילות פשוטה ובעוצמה נמוכה תורמת למתיחת כף הרגל והקלה בכאב, כמו תרגילי התעמלות, יוגה או שחייה.
  • טיפול בפד אלוורה טבעי-הפד מנקה את רעלי הגוף, מסייע בהתמודדות עם הדלקת וריפוי האזור, ומקל באופן משמעותי את עוצמת הכאבים.
  • תוספי תזונה של ביוגרין תורמים לשיפור תפקוד הגוף ולטיפול בדלקת, וכוללים מיץ מוני מאווי וציטרו פאוור.

 

פד טבעי  לטיפול בעיית דורבן

אמצעי יעיל לטיפול טבעי בדורבן כף הרגל הינו פדים טבעיים מיוחדים על בסיס אלוורה, בשילוב עם רכיבים טבעיים נוספים של ביוגרין המוכרים כפטנט רשום. את הפדים האלו יש להניח על גבי עור כף הרגל נקי ויבש בזמן השינה, לפרק זמן שבין שש לשמונה שעות. כמו כן, ניתן במשך היום לשלב שימוש בפדים מקררים המסייעת בהקלת כאבי רגליים עקב מאמץ.

 

הזמנת מוצרים טבעיים בבעיית דורבן העקב

הזמנת מוצרים לטיפול טבעי בדורבן כף הרגל מוצעת בפשטות דרך אתר החברה המאובטח. כמו כן, לביצוע הזמנות וקבלת עוד מידע בנושא צרו קשר עם חברת ביוגרין בטלפון 072-2503833.

דילוג לתוכן