טיפול בתולעי מעיים

טיפול בתולעי מעיים

החברה הישראלית ביוגרין מוצרים טבעיים בע"מ מפתחת, מייבאת ומשווקת מבחר מוצרים טבעיים איכותיים, מפוקחים ומאושרים לטיפול בבעיות בריאות נפוצות שונות. אחת מבעיות אלו שתכשירי ביוגרין תומכים בטיפול בהן באופן טבעי ויעיל, בקרב ילדים ומבוגרים הינה תופעת תולעי מעיים.

 

תופעת תולעי המעיים

במדינת ישראל, תולעים במעיים בקרב ילדים ומבוגרים מהווה תופעה מאוד נפוצה, הנחשבת למדבקת ביותר.

התופעה ניכרת בגירוד ודגדוג מטריד באזור פי הטבעת ואפשר לאבחן באזור זה את התולעים עצמן בעין בלתי מזוינת.

הגירוד נוצר בגין יציאת התולעים מהקיבה ומערכת העיכול אל פי הטבעת לשם להטלת ביציהן, בעיקר בשעות הלילה וגם בשעות היום, דבר הגורם לחוסר נוחות, קשיי שינה ואף למחושי בטן ואנמיה. הידבקות בטפילים אלו נוצרת בעקבות מגע עם ביציהן באזור פי הטבעת, כאשר הן מועברות לרוב על ידי ילדים למשטחים בהם נוגעים בין אם כלי אוכל, אסלות, מצעים ובגדים, ומשם לבני אדם אחרים. את התופעה ניתן למגר בעזרת מספר מוצרים טבעיים שביוגרים מפתחת ומשווקת. בו זמנית לטיפולים מומלץ להקנות הרגלים  לאורח חיים מונע,המורכב משטיפת ידיים עם סבון או ציטרו פאואר אחרי שימוש בשירותים ולפני ארוחות, גזיזת ציפורנים, וכן החלפה תדירה של מגבות ידיים וכיבוס מגבות ותחתונים בהרתחה.

 

טיפול בתולעי מעיים

בעת גילוי תולעי מעיים בקרב מאחד ילדי המשפחה נדרש טיפול מכול חברי המשפחה. טיפול בתולעי מעיים מוצע על ידי ביוגרין עם מספר מוצרים טבעיים יעילים, כטיפול נגד  תולעים בקיבה אצל מבוגרים כטיפול נגד תולעים במעיים בקרב ילדים.

  • שמן אורגנו אורגני מופק משיחי אורגנו הגדלים פרא בפסגות הרים באזורים נקיים מזיהום, בעלי ריכוז גבוה של חומרים פעילים הנחשבים כבעלי יעילות גבוהה כנגד טפילי מעיים. השמן מתאים לטיפול הן עבור ילדים עד גיל חמש על ידי מריחת מספר בודד של טיפות שמן על כפות הרגליים מספר פעמים ביום, והן עבור ילדים מגיל חמש ומבוגרים כשהוא מיושם על ידי נטילת מספר טיפות שמן עם שמן זית או דבש פעמיים ביום אחרי הארוחה. כמו כן, ניתן להוסיף את השמן לאמבט.
  • ציטרו פאואר GSEלמבוגרים ולילדים – מופק מתמצית טהורה, ללא אלכוהול או חומר משמר, של פרי האשכוליות לרבות זרעי הפרי, הקליפה והציפה. התמצית נחשבת יעילה במיוחד לטיפול בתולעי מעיים. השימוש בה ניתן במנות שונות בהתאם לגיל המטופל, מהולות במים. להשלמת הטיפול ניתן למרוח את התמצית על אזור פי הטבעת.
  • חיטוי משטחים בעזרת ציטרו-פאואר GSE ( 25 טיפות בכוס מים, לטבול מטלית בתמהיל ולנקות את המשטחים., שטיפת ירקות ופירות (50 טיפות בקערה של 5 ליטר מים) שטיפת ידים עם הנוזל כשהוא מהול במים או מרוכז (5 טיפות על כפות הידים ואז לשטוף)

 

הזמנת מוצרים טבעיים לטיפול בתולעי מעיים

הזמנת מוצרים טבעיים לטיפול בתולעי מעיים מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו המאובטח. בנוסף, אפשר לבצע הזמנות ולקבל עוד מידע וייעוץ מקצועי בתחום על ידי יצירת קשר עם ביוגרין בטלפון 072-2503833.

דילוג לתוכן