ורידים ברגליים טיפול טבעי

ורידים ברגליים טיפול טבעי

ורידים ברגליים, המכונים גם דליות, הינה תופעה נפוצה בייחוד בקרב אנשים מעל לגיל חמישים, ונחשבת בעיקר כבעיה אסטטית אם כי במקרים מסוימים היא גם לגרום לבעיה  רפואית. ניתן לטפל ולהקל על תופעה זו באמצעים טבעיים שונים, המשלבים מוצרים לשימוש חיצוני ופנימי של חברת ביוגרין.

 

מאפייני ורידים ברגליים

תופעת הדליות מתבטאת בורידים מוגדלים ונפוחים אשר עלו לפני שטח העור, וניכרים בגוון כהה כחול או סגול ובצורות מעוקלות או בתצורת קורי עכביש. לרוב הם יופיעו מחלקים פנימיים לאורך הרגליים. תופעה זו נוצרת לרוב עקב תפקוד לקוי של סוגרי הורידים, דבר הגורם להצטברות דם וניפוחם של הורידים. היא נפוצה אצל נשים בעיקר, יש שזה יתחיל במהלך הריון, כמו גם כתוצאה משינויים הורמונאליים בגילאים שונים, גורמים נוספים הם: גנטיקה, בעיות כלי דם (גם יתר כולסטרול) ותהליכי הזדקנות. משקל עודף ופעילות גופנית שוטפת וממושכת בעמידה יכולים להוביל לבעיה זו. חשוב לציין שהיא ניתנת לטיפול באופן טבעי בעזרת שילוב של אמצעים שונים.

 

טיפול טבעי בדליות

טיפול טבעי לורידים ברגליים מורכב ממספר אלמנטים שמומלץ לשלב ביניהם:

  • ערכת פדים מקררת טבעית- מנטה – מדובר בערכה של חברתנו בעלת הרכב מיוחד של חומרים טבעיים, התורמת לקירור אזור הדליות, הורדת הנפיחות והפחתת והעלמת הורידים הבולטים. את הפדים יש להניח על עור יבש ונקי באזור הנגוע לפרק זמן של בין שש לשמונה שעות, ולהמתין בין ארבע לשש שעות עד שימוש בפד נוסף.
  • תזונה – תומכת הליכי הרזייה ובהורדת משקל יתר, ומסייעת בהפחתת רמות הלחץ על הורידים ברגליים. כמו כן,מומלץ מאוד לשלב דיאטה עשירה בסיבי תזונה ודלה במלחים, שתכלול תוספי תזונה התורמים לתפקוד מערכת כלי הדם כדוגמת שמן ביו המפ או ציטרו פאואר של ביוגרין.
  • פעילות גופנית – הליכה מעודדת זרימת דם תקינה ברגליים ובגוף, וגורמת לכיווץ כלי הדם והזרמתו בגוף.
  • לבוש – נעליים שטוחות ונוחות וביגוד נוח ונעים שאינו צמוד ולחוץ באזור הרגליים.
  • עיסוי- מומלץ לעסות בעדינות את האיזור ולשמן אותו גם בשמן המפ או בשמן קוקוס על מנת לסייע ולהגמיש את העור וכלי הדם

 

הזמנת מוצרים טבעיים לטיפול בורידים ברגלים

הזמנת מוצרים טבעיים המסייעים לבעיית ורידים ברגליים מוצעת בנוחות ובבטחה ישירות דרך אתר החברה. כמו כן, לביצוע הזמנות ולקבלת מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת ביוגרין בטלפון 072-2503833.

דילוג לתוכן