שמן אורגנו פראי לחורף בריא – אורגאני של ביוגרין

שמן אורגנו פראי

שמן אורגנו פראי לחורף בריא – אורגאני של ביוגרין 

שמן אורגנו הוא מיצוי של תבלין מוכר ובטוח לשימוש – אורגנו.

שמן אורגנו מתאים לשימוש יום יומי לכל אדם המעוניין לשמור על הבריאות, לחזק את מערכת החיסון ולסייע לגוף להתמודד טוב יותר עם חיידקים, וירוסים, טפילי מעיים ופטריות על מנת למנוע מחלות.

שמן זה מחזק ומשפר את תפקודי מערכת הנשימה ביחוד בקרב אנשים הסובלים מאסתמה ואנשים הסובלים לעיתים תכופות מדלקות גרון, התקררויות, שפעת ושיעול.

מחקרים הוכיחו כי לשמנים אתרים מצמחים יש פעילות אנטי חיידקית, אנטי ויראלית ואנטי פטרייתית מאוד חזקה.

נמצא כי שמנים אתרים מכילים בין 20-60 מרכיבים בריכוזים שונים, כאשר לרוב כל שמן מכיל כ-2-3 מרכיבים עיקריים, שנותנים לאותו השמן את האיכויות הטיפוליות הייחודיות לו.

במחקרים הוכיחו כי החומרים הפעילים בשמנים האתרים פוגעים בממברנה של תאי החיידקים והוירוסים. כמו כן הם גם מעכבים הפרשת רעלנים מדופן התא של החיידק.

בבדיקה של שמן אורגנו פראי נמצא כי הוא ביטל לחלוטין את הפרשת הרעלנים.

סקרנו מספר מחקרים אשר הוכיחו כי שמן אורגנו פראי בעל פעילות אנטי-חיידקית רחבה נגד חיידקי גראם חיובי (כגון : סטפילוקוקס, בצליוס, ליסטריה) ונגד חיידקי גראם שלילי (כגון : אנטרובקטר, אי-קולי, סלמונלה, בצילוס, פלבוקטריום, סרטיה מרססנס, שיגלה דיזנטריה, הליקובקטר פילורי) ועוד. (1)

לשמן האורגנו הפראי פעילות אנטי ויראלית נגד וירוסים רבים (כגון : הרפס סימפלקס סוג 1 ו-2, וירוס השפעת, אדנווירוס סוג 3, פוליו, קוקססקי) ועוד.(2). כמו כן, הינו בעל תכונות רבות נוספות כגון : אנטי פיטרייתי, אנטי פרזיטי, אנטי דלקתי, ואנטי סרטני.

כאשר מתחילה עונת החורף, ישנם חיידקים ווירוסים רבים אשר נמצאים בסביבתנו אשר חלקם נישאים באוויר וחלקם מועברים במגע, בתקופת החורף רמת התחלואה עולה משמעותית.

אנשים שנמנעים מחיסוני חורף אך בכל זאת רוצים לסייע לגוף ע"מ למנוע את מחלות החורף יכולים ליטול שמן אורגנו פראי בתקופה זו בצורה קבועה כטיפול מניעתי, בשל יכולתו לסייע לגוף להילחם בחיידקים ווירוסים כולל וירוס השפעת.

שמן אורגנו פראי ממתן הצטננויות, נזלת ודלקת סימפונות, יכול להחליש תסמינים של קצרת ושעלת, מסייע בסילוק ליחה עודפת מהריאות, מגביר הזעה ועל ידי כך מסייע בטיפול בהצטננויות, ממריץ זרימת דם ובכך מסייע למערכת החיסון. זהו שמן חובה בכל בית בתקופת החורף, הן כטיפול מניעתי והן כטיפול למצבים אקוטים.

הוראות  שימוש לשמן אורגנו פראי אורגאני / אורגאני פלוס :

יש לנער את הבקבוקון לפני השימוש.

שימוש פנימי למניעה :

ילדים מגיל 15- 5: יש למהול 3-5 טיפות שמן אורגאני בכפית שמן זית או דבש, פעם ביום לאחר הארוחה.

מבוגרים: יש למהול 6 טיפות שמן אורגאני בכפית שמן זית או דבש, פעמיים ביום לאחר הארוחה.

שימוש פנימי לטיפול אקוטי :

ילדים מגיל 15- 5: יש למהול 3-5 טיפות שמן אורגאני בכפית שמן זית או דבש, כל  4-5 שעות לאחר הארוחה במשך 5 ימים.

מבוגרים: יש למהול 6 טיפות שמן אורגאני בכפית שמן זית או דבש, כל 4 שעות לאחר הארוחה במשך 5 ימים.

 

התוויות נגד:
הריון והנקה.
אלרגיה ידועה לאורגנו.
גסטריטיס

דילוג לתוכן